Atunci când vrei să alegi cea mai bună bicicletă cursieră, este important să decizi ce vrei să faci cu bicicleta. Vrei să fii rapid și să concurezi sau cauți o bicicletă electrică confortabilă pentru plimbări pe îndelete? O bicicletă de șosea complet echipată te pune într-o poziție de condus mai cocoșată, cu capul și umerii mai jos peste ghidon. Acesta este ideală pentru conducerea rapidă și coboară profilul frontal pentru a reduce rezistența la vânt. Cu toate acestea, poate fi inconfortabil, mai ales pentru începători.
Cursierele etichetate „Endurance” sau „Sport” sunt concepute pentru o poziție mai dreaptă, cu tija mai aproape de șa. Acest lucru oferă mai mult confort în călătoriile mai lungi, dar te și poate încetini puțin.
SUB 2000 RON
Bicicletă șosea RC Easy DamăSUB 4000 RON
Bicicletă TRIBAN RC500 FLATBAR PROWHEEL / SORASUB 6000 RON
Bicicletă de șosea EDR AF CENTAUR Alb
Cea mai bună cursieră – 8 modele pe care eu le-aș alege
1. Păreri Bicicletă de șosea RC500 Triban Decathlon
Bicicleta cursieră de șosea RC500 Triban Decathlon este o cursieră la modă cu un finisaj gri șic. Cadrul cursierei Triban Evo a fost selectat din aluminiu 6061 T6 și geometrie confort cu înclinare adaptată. Bicicleta este echipata cu un sistem de frânare de la Promax, cu disc modern. O cursieră modernă este de obicei echipată cu un sistem de frâne pe disc semi-mecanic bun. Avantajele sistemului de frânare pe disc sunt controlabilitatea foarte bună a efectului de frânare, forța manuală redusă necesară și efectul de frânare independent de vreme.
Avantaje
- Confort în timpul mersului
- Manete frână
- Garanție pe viață pentru cadru, pipă și ghidon
- Frână eficientă și progresivă.
Dezavantaje
- Nu este certificată UCI
Caracteristici tehnice Bicicletă cursieră de șosea RC500 Triban Decathlon
Roți | Triban Tubeless Ready |
Viteze | 9 |
Cadru | aluminiu |
Frâne | pe disc mecanic |
2. Review Bicicletă de șosea EDR 920 CF ULTEGRA Van Rysel Decathlon
Bicicleta de șosea EDR 920 CF ULTEGRA Van Rysel Decathlon se concentrează în continuare pe performanță și, datorită unor geometrii bine sortate, ajungi cu o mașină care poate fi condusă greu și rapid, indiferent de nivelul tău de calificare. EDR înseamnă EnDuRance, dar totuși, se află foarte mult la limita a ceea ce majoritatea oamenilor s-ar aștepta să fie o bicicletă de anduranță. Cu poziția sa de condus și performanța de la cadru și furcă, este cu mult deasupra altor biciclete cursiere de la alte mărci. În primul rând, unghiurile sunt relativ abrupte, iar ampatamentul a fost menținut cu mult sub un metru, ceea ce face ca lucrurile să fie agile și reactive. Designul EDR urmează tendința actuală de cap și tub oblic supradimensionat, cu o joncțiune mare a pedalierului care încorporează cupe interne de rulment PF86. Bicicleta de șosea EDR 920 CF ULTEGRA Van Rysel Decathlon în general arată bine și se simte a fi de calitate.
Avantaje
- Transmisie Shimano ULTEGRA R8000
- Furcă cu rigiditate optimă
- Tensiunea arcului este reglabilă
- Rulmenți ceramic
- Spițe aerodinamice din aluminiu
Dezavantaje
- Se vinde fără pedale automate.
Caracteristici tehnice Bicicletă de șosea EDR 920 CF ULTEGRA Van Rysel Decathlon
Roți | cu rulmenți ceramici |
Viteze | 11 |
Cadru | carbon |
Frâne | pe disc |
3. Părere Bicicleta de șosea cicloturism RC520 105 PROWHEEL VAN RYSEL Decathlon
Bicicleta de șosea cicloturism RC520 105 PROWHEEL VAN RYSEL este una dintre cele mai confortabile. Poți descoperi frânele cu disc mecanic-hidraulice și geometria special, geometrie confortabilă a drumului, anvelope de 28 mm, folie de spumă, șa nouă ErgoFit. Bicicleta de șosea cicloturism RC520 105 PROWHEEL VAN RYSEL Decathlon este creată cu inserții pentru portbagaj și apărători de noroi, potrivite pentru anvelope cu lățime de până la 36 mm. Manete de frână sunt Shimano 105 R7000 schimbător față/spate.
Avantaje
- Biela Prowheel
- Frâne eficiente și progresive
- Garanție pe viață la cadru, pipă și ghidon
- Furca este acoperită de o garanție de 5 ani
- Ghidon ergonomic Triban
Dezavantaje
- Nu se recomandă pentru competiții.
Caracteristici tehnice Bicicleta de șosea cicloturism RC520 105 PROWHEEL VAN RYSEL
Roți | Triban Tubeless Ready |
Viteze | 11 |
Cadru | aluminiu |
Frâne | pe disc mecanic-hidraulice |
4. Review Bicicleta de șosea RC120 Disc TRIBAN Decathlon
Bicicleta cursieră de șosea RC120 Disc TRIBAN are geometria cadrului orientată spre confort, cu o priză de direcție mai înaltă și un tub superior mai scurt. Acest lucru oferă o poziție mai verticală decât un cadru de drum clasic. Cadrul înclinat este din aluminiu 6061 T6 cu cască semi-integrată. Furca din carbon care este mai ușoară, oferă un control direcțional mai precis. Bicicleta cursieră de șosea RC120 Disc TRIBAN Decathlon are un schimbător robust Microshift cu 8 trepte și ergonomie foarte confortabilă, care oferă o senzație plăcută. Pârghiile de frână din aluminiu sunt echipate cu plăcuțe de frână cu cartuș pentru o eficiență sporită a frânării.
Avantaje
- Bicicleta confortabilă entry-level
- Raft complet și fitinguri de protecție
- Ghidon cu design frumos
- Blocuri de frână cu cartuş
- Cauciucuri de 28 mm
- Gamă excelentă de viteze.
Dezavantaje
- Fără pedale
Caracteristici tehnice Bicicleta de șosea RC120 Disc TRIBAN
Roți | Triban Tubeless Ready |
Viteze | 16 |
Cadru | aluminiu |
Frâne | pe disc mecanice |
5. Părere Bicicletă cursieră de șosea EDR AF CENTAUR VAN RYSEL Decathlon
Bicicleta curieră de șosea EDR AF CENTAUR VAN RYSEL Decathlon vine cu cadru și furcă EDR, care sunt realizate din fibră de carbon cu modul înalt. Toate acestea oferă o rigiditate excelentă, făcând-o receptivă la fiecare accelerație. Designul din fibre este conceput pentru a satisface nevoile celor mai pretențioși alpiniști și alergători atât la munte, cât și la plat. Îndeplinește toate cerințele cicliștilor amatori și profesioniști de nivel înalt. Ghidonul și pipa Van Rysel din aluminiu sunt ușoare oferind un control precis. Cauciucurile au dimensiunea 700 x 25 C 25 mm Michelin Lithion 2 pentru confort maxim. Acest model este cunoscut pentru longevitate și rezistență bună la perforare. Au o aderență excelentă și performanță ridicată. Aceste anvelope flexibile cu talon sunt versatile și eficiente.
Avantaje
- Foarte confortabilă
- Transmisia Shimano genială
- Arată elegant
- Greutate maximă utilizator 110 kg
- Garanție pe viață
- Nicio opțiune de frână pe disc
Dezavantaje
- Nu are puncte de montare pentru apărătoare de noroi
Caracteristici tehnice Bicicletă cursieră de șosea EDR AF CENTAUR VAN RYSEL
Roți | Camoagnolo |
Viteze | 22 |
Cadru | aluminiu |
Frâne | Campagnolo Centaur |
6. Review Bicicletă de șosea cu asistență electrică E-WINDEE GRAVEL
Bicicleta curiseră de șosea cu asistență electrică E-WINDEE GRAVEL Decathlon are tracțiune față, mijloc și spate. Tracțiunile din spate au proprietăți bune de urcare, dar fac foarte dificilă îndepărtarea roții din spate. Tracțiunile pe roțile față ieftine, sunt potrivite pentru plimbări foarte blânde pe plat și, prin urmare, nu sunt potrivite pentru pietriș. Tracțiunea la mijloc asigură cea mai bună experiență de condus datorită centrului de greutate scăzut. Acest design este ideal pentru o bicicletă precum Gravel. Poți utiliza afișajul de informații pentru a vedea cât de multă durată de viață are bateria și în ce mod te afli în prezent.
Avantaje
- Motor FAZUA EVATION
- 3 moduri de asistență
- Confort și randament
- Lumini față și spate
Dezavantaje
- Preț mare
Caracteristici tehnice Bicicletă de șosea cu asistență electrică E-WINDEE GRAVEL
Baterie | 250 w/h |
Autonomie | 120 ore |
Roți | Cauciuc HUTCHINSON de 40 mm |
Frâne | hidraulice |
7. Părere Bicicletă de șosea Triban Easy
Bicicleta cursieră de șosea Triban Easy are o geometrie a cadrului orientată spre confort, cu o priză de direcție mai înaltă și un tub superior mai scurt, care oferă o poziție mai verticală decât un cadru de drum clasic. Cadrul înclinat din aluminiu 6061 vine cu set cu cască semi-integrat. Greutatea cadrului, mărimea M este de 1830 g, iar furca dreaptă din oțel a fost creată pentru a oferi mai mult confort și precizie. Tubul de direcție Aheadset de 1″1/8 face ca ansamblul de direcție să fie puternic și rigid. Șaua este confortabilă, specială concepută pentru femei. A fost dezvoltată de o echipă de design formată exclusiv din femei.
Avantaje
- Geometrie adaptată începătorilor
- Cauciucuri late
- Șa adaptată femeilor
- Tub superior mai scurt
Dezavantaje
- Nivel începător
Caracteristici tehnice Bicicletă de șosea Triban Easy
Roți | BTWIN |
Viteze | transmisie 1 foaie |
Cadru | aluminiu |
Frâne | manete duble de frânare |
8. Păreri Bicicletă de șosea NCR CF TIAGRA VAN RYSEL
Bicicleta cursieră de șosea NCR CF TIAGRA are o furcă din carbon pentru un control mai direct și precis. Șaua a fost creată special pentru femei, Van Rysel. Tija de scaun Van Rysel din aluminium are un diametru de 27,2 mm. Frânele pe față și spate sunt pe disc Shimano Tiagra cu rotoare de 160 mm. Frânele Shimano Tiagra sunt hidraulice. Acest lucru îți oferă o frânare progresivă, mai puternică decât în cazul frânelor acţionate prin cablu. Pur și simplu frânezi treptat de 20 de ori la o viteză mică (20 km/h), apoi repeți cu 30 km/h.
Avantaje
- Greutate 9 kg
- Echipată complet cu grupul SHIMANO TIAGRA
- Cele mai recente inovații
- Foaie dublă shimano tiagra.
Dezavantaje
- Se vinde fără pedale
Caracteristici tehnice Bicicletă de șosea NCR CF TIAGRA VAN RYSEL
Cadru | carbon |
Frâne | manete duble de frânare |
Roți | noi Mavic Aksium |
Frâne | Viteze transmisie 1 foaie |
De ce să ai încredere în recomandările noastre?
Toate recenziile noastre au fundal de fitness și sport variat și experiență în utilizarea cursierelor, bicicletelor MTB ieftine, bicicletelor pentru copii, stand up puddle-urilor, cele mai bune aparate de vâslit, bicicletelor spinning pentru apartament, fitness etc. Fiecare cursieră a fost testată pentru a i se evalua calitatea, funcționalitatea, designul si comportamentul pe teren. Testăm pe scară largă fiecare cursieră, testăm toate caracteristicile lor și le comparăm direct cu alte cursiere. După ce fiecare expert a finalizat procesul de testare pe fiecare model de cursieră, ne reunim ca o echipă pentru a compara notele și a compila cea mai bună listă. Poți avea încredere că am ajuns să cunoaștem toate aceste produse ca partea a testărilor noastre, astfel încât să vă putem oferi o revizuire aprofundată și informată a fiecărui dispozitiv.
Cea mai bună cursieră – Criterii de alegere
Cursiera este una dintre cele mai vechi tipuri de biciclete de trekking și este încă prima alegere atunci când vine vorba de a parcurge distanțe mari cât mai repede sau cât mai ușor posibil. Te poți răsfăța cu viteza, pentru a simți ceea ce este posibil cu propriile forțe, poți experimenta noi regiuni și noi căi sau poți pune ușor o bază bună pentru fitness – toate acestea sunt excelente cu o cursieră.
Poți cuceri drumurile de țară cu anvelopele subțiri, care funcționează lin, pentru cursiere. Fie că este aluminiu sau carbon, fie Shimano sau SRAM, fie că este racer sau tourer, vei găsi modelul de cursieră potrivit pentru tine. Producătorii de renume au fixat cele mai bune componente pe cadrele lor de cursiere pentru a-ți oferi cea mai bună experiență posibilă. Nu există senzație mai bună decât să mergi pe o cursieră în primele raze de soare din primăvară, să redescoperi peisajul și, în sfârșit, să te relaxezi și să savurezi un espresso într-o cafea. Oricine frânează mai târziu devine mai rapid pentru mai mult timp. Poate că știi această zicală – și probabil că și producătorii au auzit-o, pentru că, de acum înainte ai de ales între frâne clasice pentru cursieră sau frâne hidraulice pe disc. Discurile de 160 mm de la Shimano asigură o decelerare și mai mare, decât frânele convenționale.
Pentru a alege cea mai bună cursieră, dar și alte biciclete cum ar fi biciclete full suspension sau cea mai bună trotinetă freestyle, ar trebui să ții cont de unele caracteristici.
Materialul cadrului pentru o bicicletă cursieră
Aluminiu
O diferență cheie între bicicletele mai ieftine și cele mai scumpe este materialul cadrului. Bicicletele care costă mai puțin de 1000 EUR sunt de obicei fabricate din aliaj de aluminiu, cu tuburile sudate între ele. Aluminiul este un material care este folosit și la bicicletele mai scumpe și poate avea ca rezultat o cursieră puternică și ușoară.
Carbon
Cursierele mai scumpe sunt de obicei fabricate din fibră de carbon. Fibra de carbon conferă rezistență bicicletei și este încorporată într-o rășină sintetică pentru a menține bicicleta puternică. Amestecul de fibre folosit și aranjarea lor,3, determină experiența de mers a bicicletei. Bicicletele mai scumpe folosesc mai multă fibră de carbon cu modul înalt, reducând greutatea fără a reduce rezistența bicicletei.
Titan
Aliajul de titan este folosit pentru unele cadre de biciclete de ultimă generație. Titanul este folosit la unele biciclete mai scumpe. Este ușor, puternic și nu va rugini sau deteriora.
Oțel
Poți găsi biciclete cursiere, chiar și cu roți groase, fabricate din aliaj de oțel care era materialul tradițional de construcție al cadrului. Nu este chiar la fel de ușor ca alte modele, dar este robust și transmite o experiență inconfundabilă de condus.
Material furcă
Ar trebui să te uiți și din ce este făcută furca bicicletei. Multe biciclete au furca complet din carbon sau din carbon și un tub de direcție din aluminiu. Acest lucru tinde să absoarbă bine denivelările de pe drum pentru o călătorie mai confortabilă. Furcile din aluminiu sau oțel pot fi găsite pe unele cursiere la prețuri mai mici.
Dimensiune
Este important să găsești bicicleta potrivită pentru tine. Cele mai multe biciclete vin într-o gamă de dimensiuni pentru a se potrivi construcției tale, iar producătorii de biciclete cursiere publică de obicei, intervalul de înălțime. Ar trebui să stai confortabil pe bicicletă și să poți ține ambele picioare pe pământ atunci când stai deasupra barei transversale.
Dimensiunea cursierei este concepută pentru a te ajuta să te simți mai confortabil. De asemenea, poți găsi măsurători mai detaliate ale cadrului, oferindu-ți mai multe detalii despre cum ți se va potrivi bicicleta cursieră. Cele mai importante sunt range și stack, deși interpretarea lor este oarecum complexă.
Pentru a te asigura că bicicleta este reglată în mod corespunzător și pentru a evita riscul de rănire din cauza unei ajustări necorespunzătoare, merită să ai o bicicletă profesională. O bicicletă cursieră bună sau o bicicletă electrică bună te va costa ceva mai mult, dar te va asigura ca șaua și barele sunt poziționate optim pentru o plimbare eficientă. Gândeşte-te la acest lucru, ca la o investiție
Aerodinamica
Producătorii de cursiere îmbunătățesc aerodinamica acestora, în special pe cursierele mai scumpe, cu afirmații privind testarea tunelului de vânt și economisirea de timp. Un cadru aero era semnificativ mai greu decât unul cu tuburi rotunde tradiționale, dar o bicicletă cursieră aero modernă poate fi la fel de ușoară ca o bicicletă non-aero.
Caracteristicile aerodinamicii se găsesc din ce în ce mai mult pe cursierele de drum. Pe de altă parte, în jur de 80% din rezistența la vânt vine de la biciclist, nu de la bicicletă, iar această economie de timp este de obicei observată atunci când mergi cu 45 km/h. Deoarece rezistența vântului crește odată cu creșterea vitezei, veți avea o optime din rezistență la o jumătate de cursă, astfel încât toate acele caracteristici aero nu fac mare diferență.
Schimbător spate
După cadru, roțile sunt cel mai important lucru atunci când alegi o bicicletă de șosea. Producătorii de biciclete identifică adesea nivelurile de specificații într-o linie de modele pentru grupul personalizat.
Schimbătoarele Shimano sunt cele mai bine echipate, dar celelalte opţiuni principale sunt SRAM si Campagnolo. Grupele de top Dura-Ace, Ultegra și 105 de la Shimano au o casetă cu 11 viteze, în timp ce cursierele mai ieftine pot veni cu Tiagra cu 10 trepte, Sora cu 9 trepte sau Claris cu 8 trepte.
Cea mai bună bicicletă cursieră de drum
Casetele cu rază mai lungă de acțiune ajută la urcatul dealurilor. Schimbătorul spate este de obicei asociat cu un set de lanțuri cu două inele. Cele mai comune opțiuni sunt 50/34 (compact) și 52/36 (semi-compact).
Gama casetei este specificată de numărul de dinți de pe cel mai mic și cel mai mare pinion. Un 11-28 este de obicei cel mai mic interval ajustat, dar în grupurile moderne acest lucru poate ajunge până la 11-34. Acest lucru îți oferă mai multă rază de acțiune pentru a aborda urcușuri, dar cu prețul unor decalaje mai mari între rapoarte.
Grupurile electronice sunt comune pe cursierele de ultimă generație. Majoritatea grupurilor sunt mecanice și folosesc cabluri de la schimbătoare pentru a schimba treptele. Cu toate acestea, o bicicletă cursieră premium poate veni cu viteze electronice, unde un motor acționează schimbătoarele între rapoartele de viteză. Principalele sisteme sunt Shimano Di2, Campagnolo EPS și SRAM eTap AXS, acesta din urmă oferind 12 viteze și conexiune wireless la schimbătoare.
Frâne pe disc sau pe jantă
Frânele cu disc preiau rolul cursierelor de drum și multe modele de ultimă generație sunt acum doar frâne pe disc, deși alte cursiere îți oferă opțiunea de frâne pe disc sau pe jantă. Nu există multe modele scumpe care să ofere doar frâne pe jantă.
Frânele pe disc preiau din ce în ce mai mult oprirea cursierelor de șosea la toate prețurile.
Acest lucru se datorează faptului că frânele pe disc îți oferă o oprire mai lină, o modulare mai bună și, în general, o putere de oprire mai mare, indiferent de condițiile meteorologice. Pe de altă parte, sunt mai grele decât frânele pe jantă.
Majoritatea cursierelor cu frână pe disc folosesc etriere hidraulice, deși poți găsi frâne pe disc mecanice, de obicei pe cursierele mai ieftine. Discurile se strecoară în gama de prețuri, dar multe dintre cele mai accesibile biciclete încă vin cu frâne pe jantă.
Roți și anvelope
Roțile de bicicletă cursieră de șosea au o dimensiune de obicei în jur de 700c, deși pentru unul dintre acestea, Canyon, roțile sunt mai mici, de 650b pentru a se potrivi cu cadrele mai mici ale unora dintre bicicletele lor, astfel încât geometria lor este mai în concordanță cu dimensiunile mai mari.
Roțile mai scumpe vin adesea cu jante din fibră de carbon. Acestea sunt mai ușoare și adesea mai adânci pentru a îmbunătăți aerodinamica față de o bicicletă plată. În rest, jantele din aliaj sunt norma.
Roțile sunt o componentă pe care producătorii de cursieră caută adesea să economisească. Prin urmare, un set de roți ieftin poate fi folosit și pe cursierele scumpe. Ar trebui să te gândești să le actualizezi pentru a profita la maximum de noua ta bicicletă cursieră.
Cursierele de șosea(vezi si cel mai bun scuter electric) vin acum cu anvelope din ce în ce mai late. O lățime de 25 mm este de obicei minimă și chiar și cursierele de șosea au adesea anvelope de 28 mm, în timp ce cursierele de anduranță pot ajunge până la 30 mm sau mai mult.
Cu anvelopele mai largi, se pot rula presiuni mai mici pentru mai mult confort și aderență suplimentară. Anvelopele mai late înseamnă, de asemenea, anvelope mai grele și accelerație mai lentă. Poți regla dimensiunea anvelopei la comportamentul de condus dorit.
Roțile și anvelopele de astăzi, sunt din ce în ce mai mult fără cameră. Acest lucru înseamnă că poți adăuga etanșant și o poți face fără furtunuri, reducând riscul de perforare și sporind și mai mult aderența și confortul de mers.
Întrebări frecvente
Răspuns: Anvelopele pentru cursiere sunt conduse la presiune foarte mare. Regula generală este greutatea corporală împărțită la 10. Cu toate acestea, limita inferioară este de 6 bar, chiar și pentru șoferii foarte ușori care cântăresc mai puțin de 50 de kilograme. Limita superioară pentru circulația pe șosea este însă de 8,5 bar – chiar și pentru bicicliștii grei care cântăresc peste 100 de kilograme. Pentru că ar trebui garantat un anumit minim de confort al suspensiei, altfel există riscul de probleme cu spatele. Presiunea în anvelope de aproximativ 10 bar este utilizată numai în competiții pe o pistă plată.
Răspuns: Da, mai mulți producători oferă cursiere de 24 de inch pentru copii. Cu toate acestea, numeroși experți sfătuiesc ca cei cu vârsta sub 15 până la 16 ani să nu folosească o adevărată bicicletă de curse. Dacă o faci, ar trebui să acorzi atenție atașamentelor prietenoase pentru copii și a unei măiestrii bune.
Răspuns: De regulă, cursierele nu au echipamentul necesar pentru a circula cu ele pe drumurile publice. Pe lângă un sistem de iluminare funcțional, acesta include reflectoare în față și în spate, reflectoare pe pedale și în spițe și o sonerie. Cursierele care cântăresc mai puțin de 11 kilograme pot folosi sisteme de iluminare alimentate cu baterii, atâta timp cât biciclistul are o baterie de rezervă.
Lasă un răspuns